воскресенье, 9 ноября 2014 г.

     Модуль 8.  Рефлексія

У цьому модулі ми з'ясували, що:

  •  оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;

  • корисно дотримуватися таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання: обмежити кількість критеріїв до необхідних; переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям; переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям; продумувати порядок критеріїв. 

  • Поділилися прикладами учнівських робіт;

  • Обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання; 

  • Проаналізували те, як учні самі проводять оцінювання; 

  • Доопрацювали плани оцінювання; 

  •  Створили форми для підсумкового оцінювання;

Переглянули та оцінили приклади учнівських робіт.

Комментариев нет:

Отправить комментарий