воскресенье, 9 ноября 2014 г.

                        Модуль 9.  Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити  висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - для цього :

  • Ми з  колегами обговорили створені  приклади  учнівських  робіт  та способи їх  оцінювання;
  • З'ясували, як допомогти  учням  стати самоспрямованими в навчанні; 
  • Я проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів; 
  • Було  створено форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; 
  • Вибрані інструменти для підсумкового оцінювання;
  • Були  розглянуті навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий